ໂຄສະນາຕົວມັນເອງ) ຖ້າຄະແນນທີ່ມີຄຸນນະພາບແມ່ນສູງ, ດັ່ງນັ້ນລາຄາຈະຫຼຸດລົງ. ການຄິດໄລ່ງົບປະມານ, ທ່ານຄວນຕັດສິນໃຈວ່າວິທີການຊໍາລະທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດແມ່ນຈຸດຫມາຍປາຍທາງ. ການປະຕິບັດ) ບາງຄັ້ງພວກເຮົາເລືອກເອົາແຕ່ລະອັດຕາການປະຕິບັດ (ອັດຕາການປ່ຽນແປງ) ຫຼືເບິ່ງແຕ່ລະຄົນເບິ່ງ . ທາງເລືອກຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ (ຕໍ່ອັດຕາການເບິ່ງ) ດັ່ງນັ້ນພວກເຮົາເລືອກເປົ້າຫມາຍຕົ້ນຕໍຂອງພວກເຮົາແມ່ນເພື່ອໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າ . ວ່າທຸລະກິດຂອງທ່ານມີຄວາມຈະເລີນຮຸ່ງເຮືອງພວກເຮົາຈະບໍ່ບັນລຸເປົ້າຫມາຍນີ້ໃນວິທີການທີ່ສົມບູນແບບ. ອັດຕາ, ລວມທັງພື້ນຖານທີ່ດີທີ່ສຸດເຕັມຈາກການແກ້ໄຂບັນຫາ, ຈໍາກັດວິທີການຕົວແບບການເຄື່ ລາຍຊື່ອີເມວອຸດສາຫະ ກຳ ອນໄຫວສໍາລັບຜົນສໍາເລັດຂອງການບໍລິການເພື່ອ . ໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າທ່ານບັນລຸເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ, ທຸກໆໂຄງການແມ່ນເປັນເອກະລັກ. ແລະຫຼັກການທີ່ສົມຄວນພວກເຮົາຈະປະຕິບັດຕາມສະຖານະການສະເພາະຂອງບໍລິສັດແລະຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ. ໃນເວລາດຽວກັນ, ພວກເຮົາສະເຫມີເຮັດວຽກຫນັກເພື່ອສ້າງຍຸດທະສາດການນໍາໃຊ້ການໂຄສະນາສ່ວນບຸກຄົນ. ງົບປະມານເພື່ອຮັບປະກັນອັດຕາສ່ວນທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍແລະຜົນໄດ້ຮັບກັບຮ້ານອອນໄລນ໌ທີ່ພວກເຮົາມີ.
ຊຸດທັກສະທີ່ຂະຫຍາຍອອກລາວໄດ້ປ່ອຍມັນຫຼັງຈາກການເຮັດວຽກສອງເດືອນ, ຄໍາສັ່ງຂອງພວກເຮົາເພີ່ມຂຶ້ນສອງເທົ່າຈາກ . ຄວາມຫຍຸ້ງຍາກຂອງໂຄງການນີ້ແມ່ນວ່າການໂຄສະນາໄດ້ຖືກເປີດຕົວໃນໄລຍະສົງຄາມທີ່ພວກເຮົາປະເຊີນຫນ້າກັບ. ທຸລະກິດເພື່ອຊ່ວຍໃຫ້ລູກຄ້າກັບຄືນສູ່ລະດັບຊື່ກ່ອນເພື່ອບັນລຸ. ເປົ້າຫມາຍຂອງພວກເຮົາ, ວຽກງານໄດ້ທົດສອບບັນຊີການໂຄສະນາທີ່ມີການເບິ່ງແຍງແລະປັບຕົວຂ້ອຍໃຫ້ທັນເວລາ. ສະພາບການທີ່ປະກາດກໍລະນີສົບຜົນສໍາເລັດອີກກໍລະນີຫນຶ່ງຂອງພວກເຮົາທີ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດແມ່ນຄວາມສາມັກຄີ.
|